Skip to Content

Administrative support

Administrative support

Rooms and premises

Møterom

Her er en oversikt over våre 130 møterom fordelt på 15 bygg. Disse er tilgjengelig for alle ansatte og reserveres i Outlook.

Reservere møterom

Veiledninger for å reservere møterom i Outlook

Bruk av møterom

  • Alle våre møterom skal være åpne (ikke låst) slik at de er tilgjengelige for alle tilsatte
  • Reserver ikke mer tid enn du trenger og slett reservasjonen hvis møtet blir avlyst
  • Hold møterommet ryddig og skru av utstyr etter bruk

Meld fra til bie@oslomet.no (Brukerstøtte i Eiendom) hvis noe mangler eller er defekt.

Ad hoc-reservasjon av møterom i P46

Som et prøveprosjekt kan studenter og ansatte reservere tid på møterom ved å ad hoc-reservere på oppsatt skjerm utenfor møterommene. Skjermene synkroniserer med Outlook-kalender.

Møterommene i 1. etasje (ved kaffebaren) i Pilestredet 46 er med i prøveprosjektet:
  • P46-PA155
  • P46-PA156
  • P46-PA157