Droppe til innhold

Administrativ støtte

Administrativ støtte

Innkjøp og økonomi

Bestill en vare eller tjeneste

I Min bestilling bestiller du alt fra bøker og møtemat til datarekvisita og trykksaker. Gå rett til Min bestilling, eller les mer om hvordan bestillinger og innkjøp foregår på OsloMet.

Slik bestiller du en vare eller tjeneste

  1. Gå inn i «Min bestilling» og velg «Meld inn behov».
  2. Når du har meldt inn behovet, vil din lokale innkjøper legge inn bestillingen i innkjøpssystemet.
  3. Når du har mottatt varen, skal du kontakte din lokale innkjøper:
  • Meld fra om at varen er mottatt
  • Gi beskjed dersom leveransen ikke er i henhold til avtalen
  1. Fakturaen blir automatisk betalt når varen er registrert som mottatt og i henhold til avtale.

Hva vil du bestille?

Les mer om bestillingsrutinene:

Disse varene og tjenestene bestiller du utenom Min bestilling:

Våre rammeavtaler

Når vi bruker Min bestilling, handler vi med leverandører som OsloMet har rammeavtale med. Les mer om våre rammeavtaler.

Har du behov for å kjøpe noe som vi ikke har en aktuell rammeavtale for? Da kan det være aktuelt å inngå en ny avtale for innkjøp. Se hvordan prosessen foregår og hvordan du går fram ved behov for en ny innkjøpsavtale. 

Kontakt


For innkjøpere

Veiledninger og malverk for lokale innkjøpere, avtaleeiere og andre med roller i innkjøpsprosessen ligger i grupper på NAP. Be gjerne om medlemskap!